tirsdag 10. februar 2009

OSLO FASHION WEEK


(Foto: FIN og Det Tredje Øyet, www.henne.no)

Hele denne uken er hovedstadens øyne rettet mot mote og hver kveld holdes det flere vsininger. Årets Oslo Fashion Week er i gang. I går startet det hele med utdeling av HENNEs designer pris Nåløyet på Operaen. Det var FIN som tilsutt stakk av med prisen, med begrunnelsen "treffer tidsånden med sin enkle, avslappede look og økologiske tilnærming." Vel fortjent!

I dag skal jeg hvertfall få med meg en visningen.
Dette skal bli en fantastisk uke, med visninger og Prahatur til helgen.

5 kommentarer:

  1. Du, vet ikke kem som e make up artisten. Søkte bare på fake lashes på google.. hehe :)

    like klærne til FIN! :)

    SvarSlett
  2. Skal på Fam Irvoll med Magnus tenkte æ! Skal du være med søta? :)
    Anneli skal forresten klippe mæ litt på skolen i halv 3-3 tida imorra. Jippi. Goodbye til grufulle sparesveis :p

    SvarSlett
  3. Det skal jeg. Vi kan jo gå sammen, men skal med Ulrikke også :)
    Tenkte vinkveld hos meg torsdag eller fredag, om det er greit for mine roomies. Are you in?

    SvarSlett
  4. Prahatur, nå ble jeg veldig misunnelig! Håper visningen du var på var bra?

    SvarSlett
  5. Koselig og ha blackout med deg i kveld.
    Gleder meg til i morgen, så kan vi bli fullere og snakke mer :)

    SvarSlett